1 åringen

Igår så fyllde min lilla skit hela 1 år, förstår inte hur han kan vara så gammal, men får tänka att vi har många år tillsammans. Sista januari ska vi göra hälsoundersökningen på honom och så får vi se vad det säger.
 
Men grattis älskling <3
 
 
 
1 Lovisa:

skriven

Grattis till Theo! :D
Så mysigt ni ser ut att ha det vid datorn. Jag önskar Nelson ville sova i mitt knä, men det längsta han kan sträcka sig till är ett huvud på min fot. >.<

Svar: Haha har jag tur så sitter han så fortfarande, haha :) Men han ska ibland sitter under min dator annars så ska han sitta precis bredvid mig. Om han inte sätter sig på axeln, haha fast det tycker inte jag är okej :P
Sandra

2 Lovisa:

skriven

Hej du. Vi saknar dig lite, Nelson och jag. Vad håller ni på med nuförtiden? ^^ Kramar!

Kommentera här: